Do przeczytania w: 2 min.

dr Preeti Agrawal

doktor nauk medycznych, m.in. z dyplomem medycyny integracyjnej na Uniwersytecie Arizona Center for Integrative Medicine. Trzydziestoletnia praktyka lekarska i praca nad sobą za pomocą narzędzi zaprezentowanych w kursie doprowadziła dr Preeti do przekonania, że zdrowie i szczęście, którego szukamy na zewnątrz, jest naprawdę w NAS. Dr Agrawal - lecząc tysiące osób - doszła do wniosku, że bez zmiany wewnętrznego środowiska, najlepsze metody nie są w stanie uleczyć pacjenta. Wg niej nie ma nieuleczalnych chorób, są tylko osoby nieuleczalne.

Dla kogo przewidziana jest Szkoła Świadomego i Zdrowego Stylu Życia

Szkoła Świadomego i Zdrowego Stylu Życia nadająca tytuł Holistic Wellness Coach powstała jako odpowiedź na potrzeby naszych czasów, aby prawdziwie pomóc w zapobieganiu i leczeniu chorób przewlekłych oraz chronić przed chorobami nowotworowymi oraz aby rozszerzyć i upowszechnić holistyczne i integracyjne podejście do pielęgnacji i profilaktyki  zdrowia.

Coraz więcej ludzi skarży się na brak witalności i/lub cierpi z powodu chorób oraz dolegliwości trudnych do zdefiniowania. Współcześnie wiele osób dorosłych, a także dzieci choruje na alergie, przewlekłe bóle głowy, brak energii, nadmierne zmęczenie, uciążliwe problemy z trawieniem i oddychaniem, a także rozmaite zaburzenia na tle emocjonalnym. Skarżą się oni na tzw. „złe samopoczucie w pionie” co oznacza, że nie są na tyle chorzy, aby położyć się do łóżka, lecz ich codzienne funkcjonowanie jest zaburzone. Uważają ten stan za „normalny”, ponieważ większość ludzi, których znają, żyje z podobnymi dolegliwościami. Wszyscy ci ludzie korzystają z dostępnych środków farmakologicznych o ściśle określonym działaniu, w szczególności leków uspokajająch, przeciwdepresyjnych, przeciwalergicznch, przeciwbólowych i przeciwzapalnych, które przyjmowane są długoterminowo. Ze względu na działania niepożądane, notoryczne przyjmowanie leków może stanowić podłoże do rozwoju wielu chorób przewlekłych i nowotworowych.

We współczesnej medycynie farmakologia jest często jedyną dostępną formą opieki zdrowotnej i leczenia. Niestety z tego powodu pacjenci często przyjmują nieprzerwanie wiele leków, które są bezpośrednią przyczyną pogorszenia jakości życia i zdrowia. Ta sytuacja rodzi zapotrzebowanie na zmianę paradygmatu opieki medycznej na taki, który opiera się na zapobieganiu rozwojowi chorób, a nie tylko na zwalczaniu ich symptomów. Integracyjne podejście łączy najnowsze osiągnięcia medycyny zachodniej z naukowo udowodnionymi metodami medycyny komplementarnej.

„Przyczynowe leczenie oraz głębokie uzdrowienie wymagają od nas odpowiedzialności za nasze życie i zdrowie. W parze z tym podejściem idzie postawa pełna miłości i szacunku dla swojego ciała”.  Dr Preeti Agrawal

Program dedykowany jest osobom zainteresowanym transformacją zarówno swojego własnego stylu życia jak i rozwojem świadomości zdrowotnej w swoim otoczeniu. Z pomocą niewielkiego, lecz systematycznego wysiłku, możemy nauczyć się, jak posługiwać się różnorodnymi narzędziami, aby pielęgnować zdrowie w naszym życiu codziennym oraz wspierać leczenie chorób przewlekłych metodami przyjaznymi dla naszego ciała. Dzięki tym narzędziom możemy zmniejszyć działania niepożądane leków farmakologicznych, a także poprzez zmianę stylu życia, dążyć do ich odstawienia.

1. Personel medyczny, terapeuci i lekarze, którzy pragną pogłębić swoją praktykę zawodową i włączyć do niej nowe kwalifikacje z zakresu integracyjnego podejścia oraz profilaktyki zdrowia.
  2. Pacjenci chorujący na choroby przewlekłe (np. endometrioza, nadciśnienie, cukrzyca, choroby serca, zapalenia stawów, alergia, astma itd), którzy chcą zmniejszyć uboczne skutki leczenia farmakologicznego oraz poprawić jakość swojego zdrowia i życia.
  3. Uczestnicy programów IMC Wellness, którzy chcą kontynuować pogłębianie świadomości zdrowia.
  4. Pracownicy dużych firm i korporacji jako nowa forma opieki zdrowotnej, wspierająca równowagę życia w wymagającym środowisku zawodowym

Pozostańmy w kontakcie!
Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego lub zadzwoń!